Communication support, call center and customer service help desk. VOIP headset on laptop computer keyboard.

Met VoIP kunt u gemakkelijk uw telefonie inzetten om te verminderen in kosten en meer functionaliteit creëren, zo kunt u met VoIP telefonie koppelen aan uw klantenbestand, medewerkers vanuit thuis laten bellen en nog veel meer.

Doordat u bij ons geen centrale in uw kantoor nodig heeft zijn de initiële kosten zeer laag en hoeft u niet om te kijken naar onderhoud.

Door onze integratie met mobiele telefonie kunnen uw medewerkers ook als u onderweg bent zien of u al in gesprek bent, ideaal!

Rosario B.V. – Door onze overstap naar VOIP missen we bijna geen enkel telefoongesprek meer en krijgen klanten die iets bij ons iets willen kopen nu wel een medewerker aan de lijn.

40% meer beantwoordde gesprekken met VOIP.

  • Misgelopen klanten zonder VOIP
  • Beantwoordde gesprekken

Door VOIP in te zetten voor uw bedrijf kunt u uw klanten sneller en efficiënter helpen, u heeft daardoor meer tijd voor uw werk en andere klanten.

Business planning & strategy

De voordelen op een rij.

  • Doe meer in minder tijd
  • Wees optimaal bereikbaar, thuis of op het werk.
  • Bent u gesloten? Uw klant krijgt de openingstijden te horen, volledig automatisch.
  • Voordelig, bellen via VoIP is vrijwel altijd veel goedkoper.
  • Voicemail komt binnen via e-mail, zodat u deze altijd makkelijk kunt afluisteren ook wanneer u niet op kantoor bent.
  • Vanaf uw mobiel bellen met uw vaste nummer, zonder extra handelingen.
Wanneer bent u beter bereikbaar?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Als eigenaar van een aannemers bedrijf denken mensen met kwade bedoelingen nog wel eens dat je veel contant geld hebt. Met het nieuwe alarm heb ik nu ook een overvalknop en komt direct de politie, dat is pas een veilig gevoel.
En dat kostte maar 10 euro per maand.

Johan
Directeur

Op zoek naar een passende telefonie oplossing voor uw bedrijf? Neem vrijblijvend contact op!