Communication support, call center and customer service help desk. VOIP headset on laptop computer keyboard.

Bij VoIP (Voice over IP) wordt er gebruik gemaakt van een internet verbinding of een ander (intern) IP-netwerk om spraak te transporteren. De voordelen hiervan voor u zijn:

  • Er kan een intern bedrijfs-telefoonnummer gekoppeld worden aan een IP-adres, waardoor een telewerker ook thuis via zijn interne telefoonnummer bereikt kan worden.
    Voorheen kon dit alleen door de lijn door te schakelen naar een huisadres, wat torenhoge kosten met zich mee brengt!
  • De kwaliteit van het signaal is vele malen beter dan bij traditionele analoge telefonie. Dit merkt u vooral door de onderdrukking van ruis, uw gesprekspartner zal u dus beter kunnen verstaan!
  • Uw (kantoor)omgeving kan volstaan met minder bekabeling doordat uw computer en uw telefoon op één en dezelfde poort aangesloten kunnen worden.
  • Integratie van verschillende diensten kan met Voice over IP makkelijker worden, bijvoorbeeld bij het gezamenlijk aan een document werken tijdens een gesprek of videoconferentie.
  • Bedrijven met meerdere vestigingen kunnen met IP-telefonie optimaal gebruikmaken van vaste verbindingen tussen locaties door dezelfde bandbreedte voor voiceverkeer en dataverkeer te gebruiken. Dat levert u een kostenvoordeel op!
  • Door de integratie met mobiele telefonie kunnen wij het voor u inzichtelijk maken wie er aan de telefoon is en wie niet. En dat geheel op afstand!

Een centrale op kantoor is niet meer nodig, hierdoor drukt u de kosten en heef u één omkijken minder. Het onderhoud? Dat nemen wij uiteraard ook op ons!

Rosario. B.V. – Door onze overstap op VoIP missen wij geen enkel telefoontje meer en krijgen onze klanten de service die wij wenselijk achten!

40% meer beantwoordde gesprekken met VOIP.

Door middel van VoIP bereikt u uw klanten sneller en efficiënter, en visa versa!

Bedrijfsplanning & strategie

Uw voordelen op een rij:

  • U doet meer, in minder tijd.
  • Optimale bereikbaarheid, op het werk én thuis.
  • Een belletje na sluitingstijd? Uw klant krijgt geheel geautomatiseerd te horen wat uw openingstijden zijn!
  • U bespaart kosten.
  • Uw voicemail doorgestuurd naar uw mail, zodat u deze gemakkelijk kunt beluisteren buiten kantoor.
  • Met een vast nummer bellen vanaf uw mobiel, zonder extra handelingen!
Wanneer bent u beter bereikbaar?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Vroeger moesten we vaak bellen naar de vastgoedbeheerder om te vragen of een sleutel beschikbaar was. tegenwoordig kunnen we makkelijk in de app zien of een sleutel aanwezig is, lekker makkelijk!

Ed

Op zoek naar een passende telefonie oplossing voor uw bedrijf? Neem vrijblijvend contact op!